FAQ

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin

Kaikki

Jos olet rekisteröitynyt verkkosivuston kautta, voit helposti muuttaa jäsenyyttäsi ja esimerkiksi päivittää Plus-jäsenyyteen vanhempien portaalin kautta.

Tee näin:

1. Siirry osoitteeseen heialbert.fi

2. Valitse ”Kirjaudu sisään”

3. Valitse ”Jäsenyys ja tili”

4. Valitse ”Muuta jäsenyyttä” kohdasta ”Hallitse jäsenyyttä”

5. Valitse jäsenyys, johon haluat vaihtaa, ja ”maksa vuosittain” tai ”maksa kuukausittain”.


Jos olet rekisteröitynyt suoraan johonkin sovelluksistamme, tilaustasi hallinnoi App Store tai Google Play. Kirjautumalla verkkosivustollemme voit nähdä helposti, onko jäsenyytesi luotu sovelluksen vai verkkosivuston kautta.

Jos tilaustasi hallinnoi App Store tai Google Play, sinun on päivitettävä jäsenyys niiden kautta. Saat helpot ohjeet, kun painat sovelluskauppaan johtavaa linkkiä.

Oletko ostanut tilauksen App Storesta?

App Store

Oletko ostanut jäsenyyden Google Playn kautta?

Google Play

Voi, mielestämme on surullista, että haluat jättää meidät. Mutta tietysti autamme sinua tekemään johtopäätöksen mahdollisimman sujuvasti.Huomaa, että tuellamme ei ole manuaalista käsittelyä jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä. Mutta irtisanominen on todella helppoa tehdä itse!Jos olet rekisteröitynyt verkkosivuston kautta, voit helposti lopettaa jäsenyyden kirjautumalla sisään vanhempain portaaliimme.

Ohje:

1. Siirry osoitteeseen heialbert.fi

2. Valitse "Kirjaudu sisään"

3. Siirry kohtaan "Jäsenyys ja tili" (se löytyy kohdasta "Aloitussivu, jos käytät älypuhelinta tai tablettia, ja kohdasta ”Jäsenyytesi”, jos kirjaudut sisään tietokoneella)

4. Valitse "Lopeta jäsenyys"

5. Ilmoita irtisanomisen syy

6. Valmis!


Vahvistussähköposti lähetetään sähköpostiisi, kun tilaus on valmis.

Jos olet rekisteröitynyt suoraan johonkin sovelluksistamme, App Store tai Google Play hoitaa tilauksesi. Jos kirjaudut sisään verkkosivuillemme, näet helposti, onko jäsenyytesi luotu sovelluksen tai verkkosivuston kautta.

Jos tilauksen hoitaa jokin sovelluskaupoista, sinun on kirjauduttava niiden omien infrastruktuurien kautta. Seuraa alla olevia linkkejä saadaksesi helpot ohjeet sulkemiseen kussakin sovelluskaupassa.

Oletko ostanut App Storen kautta?

Seuraavan linkin kautta saat yksityiskohtaisen kuvauksen tilin sulkemisesta:

Apple

Oletko ostanut Google Playn kautta?

Seuraavan linkin kautta saat yksityiskohtaisen kuvauksen tilin sulkemisesta:

Google Play

Albertin jäsenyys maksaa 11,49–17,99 EUR / kk. Jos olet rekisteröitynyt jonkin sovelluksemme kautta, App Storen / Google Playn hintatiedot ja ehdot ovat voimassa.

Jäsenyyksiemme välillä on useita eroja. Jotta se olisi mahdollisimman selkeä, olemme listanneet erot alla:

BASIC

  • 1 käyttäjä

  • Perustason raportti

  • Matematiikka

STANDARD

  • 1 käyttäjä

  • Yksityiskohtainen raportti Junior-matematiikalle

  • Matematiikka

  • Englanti

  • Ruotsi

PLUS

  • 4 käyttäjää

  • Yksityiskohtainen raportti Junior-matematiikalle

  • Matematiikka

  • Maantiede

  • Englanti

  • Ruotsi

Suuri ero on, että Standard- tai Plus-jäsenyyksillä saat paremman käsityksen lapsen kehityksestä ja saat käyttöösi kaikki tuotteemme. Plus-jäsenyys eroaa muista myös siinä, että se sallii 4 käyttäjää samalla tilillä. Tietenkin Albert, jäsenyydestä riippumatta, on 100 % mainokseton palvelu, ei sitovaa tai irtisanomisaikaa!

Sinulle tarjotaan aina Albertin kokeiluversiota ilmaiseksi, kun rekisteröidyt verkkosivustollamme. Kokeiluversiosi kesto vaihtelee ja siihen vaikuttaa rekisteröitymisen aikana käynnissä oleva kampanja. Sinun on peruutettava tilauksesi ennen kokeilujakson päättymistä, jollet halua jatkaa Albertin käyttöä kokeilujakson jälkeen. Huomaa, että sinulta veloitetaan jäsenyytesi alkuperäinen hinta koeajan päätyttyä.

Jos kuitenkin rekisteröit tilisi suoraan sovelluksessamme etkä verkkosivustollamme, jäsenyytesi hoitaa App Store tai Google Play, jossa myös niiden kustannukset ja ehdot koskevat. Huomaa, että App Storen ja Google Playn kautta ostettujen tilausten hinnat voivat poiketa verkkosivustomme kautta ostettujen tilausten hinnoista. Saat lisätietoja näistä ehdoista ja kustannuksista sovelluskaupastasi tai sovelluksestamme.

Voit luoda tilin nopeasti ja helposti kotisivulle. Voit myös luoda tilisi suoraan sovelluksen kautta. Albert Junior (3–9-vuotiaille lapsille). Kun rekisteröidyt sovelluksessa, tilauksen hoitaa App Store tai Google Play. Huomaa, että tarjoukset voivat vaihdella verkkosivustojen ja sovelluskauppojen välillä. Autamme sinua mielellämme matematiikassa!

Jos olet rekisteröitynyt verkkosivuston kautta, saat piakkoin tervetuliaisviestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Lataa sitten vain valittu sovellus ja aloita laskeminen!

Albertin jäseneksi liittyminen edellyttää, että valitset ensin, minkä jäsenyyden haluat. Täytä sitten sähköpostiosoitteesi, mahdollisesti lapsen matkapuhelinnumero (sovelluksen latauslinkin sisältäviä tekstiviestejä varten) ja korttitiedot. Tarjoamme aina ilmaisen kokeilujakson, jotta pääset tutustumaan palveluun. Jos et halua jatkaa, voit helposti peruuttaa tilauksesi ennen kokeilujakson päättymistä ilman, että siitä vähennetään senttiäkään!

Meillä ei tietenkään ole sitovaa tai irtisanomisaikaa. Lopeta milloin haluat!

Luo rekisteröitymisen yhteydessä profiili Albertia käyttävälle lapselle. Näin voit seurata lapsen kehitystä ja saada jatkossa henkilökohtaisia suosituksia ja sisältöä. Syötä lapsen nimi ja ikä.

Voit muuttaa tai lisätä lisää profiileja kohdassa "Hallinnoi profiileja", joka on valikossa, kun kirjaudut sisään yläportaaliimme (verkkosivustomme kautta). Huomaa, että voit lisätä profiileja vain, jos sinulla on Plus-jäsenyys. Mutta älä huoli, voit helposti päivittää tilisi ylätason portaalissa!

Voit vaihtaa salasanasi helposti klikkaamalla tätä linkkiä. Varmista, että kirjoitat oikean sähköpostiosoitteen/matkapuhelinnumeron ilman välilyöntejä. Joskus palautussähköpostiosoite saattaa päätyä roskapostiin, katso sieltä, jos sähköposti ei näy tavallisessa postilaatikossa

Käyttäjätunnuksesi on rekisteröityessäsi antamasi sähköpostiosoite/matkapuhelinnumero.

Albert Juniorissa, 3–9-vuotiaille lapsille tarkoitetussa sovelluksessa, on yli 3200 harjoitusta. Lisäksi tarjolla on paljon hauskaa sisältöä, kuten pelielementtejä, jotka ilmestyvät suoritettujen harjoitusten väliin.

Albertissa, 10–16-vuotiaille lapsille tarkoitetussa sovelluksessa, on yli 4800 harjoitusta. Lisäksi tarjolla on noin 270 animoitua videotuntia, jotka selittävät pedagogisesti kaiken yksinkertaisista edistyneempiin ongelmiin.

Aivan, se on oikein! Albertin ovat kehittäneet kokeneet opettajat, kasvattajat ja tutkijat, jotka ovat tuottaneet laadukasta sisältöä brittiläisten koulutusjärjestelmän vaatimusten mukaisesti. Sisältö on sittemmin jaettu pienempiin osiin, jotta se olisi tarkempi ja helpompi räätälöidä.

Albert Juniorissa puhutaan tasoista vuosikurssien sijasta, koska yksilöllinen kehitys on erityisasemassa. Mutta jotta sinä vanhempana saisit käsityksen lapsesi kehityksestä, voidaan sanoa, että eri tasot heijastavat arvosanoja 1, 2 ja 3. Kuten Albertissa ja Albert Juniorissa aina, lapsen omat olosuhteet ovat se, mikä asettaa standardin. Pitäisi olla helppoa palata takaisin ja harjoitella perusteita sekä haastaa heidän tietonsa korkeammalle tasolle.

Oho! Olemme todella pahoillamme tästä. Jotta voimme korjata virheen, sinun on annettava meille lisätietoja:

- Kuvaa ongelmaa lyhyesti
- Mitä tietoja se koskee? Syötä harjoituksen vasemmalla puolella oleva ID-numero (Albert Juniorin tapauksessa) tai lähetä kuvakaappaus harjoituksesta.

Kiitos, että autat meitä parantamaan tuotteitamme!

Emme kerää arkaluonteisia tietoja ollenkaan. Rekisteröityessäsi syötät korttitiedot, joita käsitellään turvallisesti Stripe-yritysjärjestelmämme kautta ja joita ei voi luovuttaa eteenpäin. Liiketoimintajärjestelmä on sertifioitu PCI Service Provider Level 1:ksi, joka on maksualan korkein saatavilla oleva sertifiointitaso. Kaikki tiedot ovat siis salattuja ja EU-standardien mukaisia. Tämän lisäksi keräämme sähköpostiosoitteesi, jotta voimme jakaa kanssasi jäsenyyttäsi koskevia tietoja, sekä puhelinnumerosi, jotta voimme lähettää tekstiviestin sovelluksen kanssa

Lisätietoja tästä on tietosuojasivullamme.

Kyllä, jos olet alaikäinen, tarvitset huoltajasi luvan Albertin käyttöön. Hyväksymällä käyttöehdot oletamme, että jäsenyys on luotu huoltajan suostumuksella.

Kyllä, tietysti voit saada sen. Lähetä sähköpostia support@heialbert.fi niin teemme yhteenveto-otteen tiedoistasi ja lähetämme sen sinulle. Huomaathan, että henkilötietojen poiminnan odotusaika voi kestää jopa 30 päivää.

Tietysti voit poistaa sen. Lähetä sähköpostia support@heialbert.fi niin poistamme kaikki henkilökohtaiset tietosi. HUOMAUTUS! Huomaa, että tämä tarkoittaa, että tilisi suljetaan.

Jos sinulla on kysyttävää sovelluksesta, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa support@heialbert.fi. Jos sinulla on kysyttävää jäsenyydestäsi, löydät kaikki olennaiset tiedot kirjautumalla vanhempain portaaliimme verkkosivustomme kautta.

Voi ei! Ei ole koskaan hauskaa kuulla, että sovellus aiheuttaa ongelmia. Mutta niin tietysti tapahtuu tekniikan kanssa. Työskentelemme niin nopeasti kuin pystymme luodaksemme parhaan tuotteen sinulle ja lapsellesi. Jos annat meille mahdollisimman paljon tietoa, tutkimme ongelman mahdollisimman pian ja korjaamme sen.

Ota meihin yhteyttä osoitteeseen support@heialbert.fi ja anna seuraavat tiedot:

  • Lyhyt kuvaus ongelmasta

  • Minkä tuotteemme kanssa sinulla on ongelmia, Albert Junior (3–9 vuotta) vai Albert (10–16 vuotta)?

  • Käytetyn laitteen mallinumero, (Apple-tuotteissa mallinumero näkyy takana ja myös asetuksissa kohdassa "Yleiset - > Tietoja - > Mallinumero" Android-laitteissa, siirry Asetuksiin kohdassa "Tietoja puhelimesta" HUOMAA tämä saattaa vaihdella eri Android-yksiköissä)

  • Mikä IOS/Android-versio on viimeksi asennettu laitteeseen. (Löytyy laitteen asetuksista, samasta paikasta IOS/Androidille, josta löytyy esimerkiksi mallinumerot)

  • Kuvakaappaus / video, jossa ongelma ilmenee

On helpompaa, jos annat meille mahdollisimman paljon tietoa. Mutta jos sinulla ei ole kaikkia tietoja, voit ottaa meihin yhteyttä ja antaa ne tiedot, joita sinulla on.

Yleisiä ongelmia ja vastauksia näihin liittyen

Sovellus vain seisoo ja latautuu sisäänkirjautumisen jälkeen

Vastaus: Tarkista vielä kerran, että et ole aktivoinut lapsilukkoa laitteessasi, jos näin on, ongelman pitäisi ratketa poistamalla lukitus.

Vain puolet tehtävästä näkyy sovelluksessa

Vastaus: Käytät todennäköisesti käyttöjärjestelmän vanhempaa versiota, joka ei tue sovelluksen päivityksiä. Katso, onko mahdollista päivittää laitteesi uusimpaan versioon (teet tämän asetusten kautta) ja testaa uudelleen!

Minulle kerrottiin, että minun on luotava uusi käyttäjä.

Vastaus: Ennen sovellukseen kirjautumista, sinun on ensin rekisteröitävä käyttäjä. Voit tehdä tämän helposti kirjautumalla sisään osoitteessa www.heialbert.fi, ennen kuin voit luoda uuden profiilin kohdassa "Hallitse profiileja".

Teksti on liian suuri sovelluksessa, enkä löydä jatka-painiketta.

Vastaus: Laitteessasi on luultavasti suurempi teksti. Muuta tekstin kokoa laitteen asetuksista, jotta tiedot mahtuvat näytölle.

Lapseni on tehnyt kaikki tehtävät ja nyt ohjelma ei suostu aloittamaan alusta.

Vastaus: Ei hätää, ota yhteyttä tukeemme, niin autamme sinua nollaamaan tilisi.

En pääse kirjautumaan tililleni.

Vastaus: Varmista, että käyttäjätunnus on kirjoitettu oikein ilman välilyöntejä osoitteen edessä / jäljessä. Käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, jonka annoit rekisteröityessäsi.

Olemme asettaneet 48 tunnin enimmäisrajan muina kuin arkipäivinä. Teemme kuitenkin parhaamme tehdäksemme vaikutuksen vasteajalla!

Tottakai se menee hyvin! Ota meihin yhteyttä osoitteeseen support@heialbert.fi, niin otamme sinuun yhteyttä ja yritämme tarjota Albertin opiskelijoille mahdollisimman pian.