Yleiset käyttöehdot

eEducation Albertin kuluttajille suunnattujen palveluiden yleiset käyttöehdot

1. Yleistä

Nämä yleiset käyttöehdot ovat oikeudellisesti sitovia ja muodostavat sinun ja eEducation Albert AB:n (Albert), rekisterinumero 559020-9093, välisen sopimuksen, joka koskee Albertin ajoittain alustansa (alustojensa) kautta tarjoamien palveluiden (jäljempänä "palvelu") käyttöä. Jotta voit käyttää palvelua, sinun on hyväksyttävä näiden yleisten käyttöehtojen noudattaminen. Aktivoimalla tilisi ja hyväksymällä nämä käyttöehdot nämä käyttöehdot sitovat sinua.

Albert pidättää oikeuden muuttaa näitä yleisiä käyttöehtoja. Kulloinkin voimassa olevat yleiset käyttöehdot ovat saatavilla Albertin verkkosivustolla.

2. Palvelu

Albert tarjoaa digitaalisten oppimissovellusten tilauspalvelun, joka on tarkoitettu helpottamaan 3-16-vuotiaiden lasten oppimista. Palvelu on jaettu eri oppiaineisiin, kuten englanti ja matematiikka, ja se on myös mukautettu eri ikäisille. Tilaus antaa käyttäjille pääsyn Albertin oppimissovelluksiin, mukaan lukien toiminnot, käyttöliittymä ja sisältö (mukaan lukien teksti, musiikki, kuvat, elokuvat sekä taustalla olevat tiedot ja ohjelmistot), jotka Albert asettaa saataville palvelun kautta verkkosivustoilla ja eri sovelluksissa.

3. Ikäraja

Hyväksyäksesi nämä yleiset käyttöehdot sinun on oltava vähintään kahdeksantoista (18) vuotta vanha. Jos olet alle kahdeksantoista (18)-vuotias, tarvitset huoltajan suostumuksen (näiden yleisten ehtojen hyväksyminen tapahtuu sähköisen tunnistusmenetelmän avulla).

4. Käyttäjätilin rekisteröinti

Jotta voit käyttää palvelun sisältöä, sinun on rekisteröidyttävä ja luotava käyttäjätili. Voit rekisteröityä joko verkkosivustomme tai sovelluskauppasi kautta. Käyttäjätiliä luodessasi sinun on annettava sähköpostiosoite, salasana, maksutiedot ja hyväksyttävä yleiset käyttöehtomme (ja allekirjoitettava sähköisellä tunnistusmenetelmällä). Sähköpostiosoitettasi käytetään myös käyttäjätunnuksena. Olet vastuussa siitä, että annat itsestäsi oikeat tiedot ja varmistat, ettei kukaan asiaton henkilö pääse käsiksi kirjautumistietoihisi tai salasanaasi. Olet vastuussa siitä, että antamasi sähköpostiosoite on oikea ja ajan tasalla, sillä suurin osa tilausta ja ostoksia koskevasta viestinnästä tapahtuu sähköpostitse. Albert pidättää oikeuden evätä tai lopettaa käyttäjätilin tapauskohtaisesti (esimerkiksi jos olet antanut virheellisiä henkilötietoja).

Voit lisätä käyttäjätilillesi useita käyttäjäprofiileja. Tilaus on tarkoitettu henkilölle, joka on rekisteröinyt käyttäjätilin, ja se voidaan jakaa profiilien kanssa näissä yleisissä käyttöehdoissa määritellyllä tavalla. Profiilit on tarkoitettu samassa taloudessa asuville henkilöille. Tämä tarkoittaa, että profiilin käyttäjä ei voi olla henkilö, joka ei kuulu kotitalouteesi, vaan tällaisen henkilön on rekisteröitävä erillinen tili. Olet vastuussa siitä, että käyttäjätiliisi linkittämäsi lisäprofiilit ovat näiden yleisten käyttöehtojen mukaisia. Käyttäjäprofiilien lisäämisen voimassa oleva hinnasto löytyy Albertin verkkosivustolta.

5. Palvelun käytön ja saatavuuden tekniset ja maantieteelliset edellytykset

Palvelun käyttäminen edellyttää, että sinulla on internetyhteys. Palvelu on yhteensopiva tablettien ja matkapuhelimien kanssa, mutta sitä ei voi ladata pöytätietokoneelle. Tiedot Albertin sovelluksen käyttämiseen vaadittavasta käyttöjärjestelmän versiosta löytyvät App Storesta ja Google Playsta. Albert ei ole vastuussa virheistä ja/tai viivästyksistä, jotka johtuvat viallisista laitteista, ohjelmistoista ja/tai internetkapasiteetista.

Albert pidättää oikeuden muuttaa palvelun teknisiä ehtoja, mikä tarkoittaa, että esimerkiksi sisältö, rakenne, toiminnot ja hakujärjestelmät voivat muuttua ajan myötä. Albertilla on oikeus tilapäisesti rajoittaa palvelun saatavuutta huolto-, tuki-, päivitys- tai virheenkorjaustoimenpiteiden vuoksi. Albertin tarkoituksena on suorittaa tällaisia huolto- ja muita vastaavia toimenpiteitä vain sellaisina aikoina, jolloin palvelun kuormitus on normaalisti vähäistä.

6. Palvelun muutokset

Jos Albert ei ole ilmoittanut palveluun tehdystä muutoksesta vähintään yhtä (1) kuukautta etukäteen ja jos muutos heikentää merkittävästi mahdollisuuksiasi käyttää palvelua (esim. jos oppimateriaalisi poistetaan kokonaan palvelusta), sinulla on oikeus perua tilauksesi ennenaikaisesti. Tällaisessa tapauksessa sinulla on myös oikeus vaatia jo maksetun tilausmaksun palautusta kohtuulliseen määrään asti, joka vastaa kuluvan tilausjakson jäljellä olevaa aikaa. Voit vaatia hyvitystä vain, jos perut myös tilauksesi. Jos jatkat palvelun käyttöä muutoksen jälkeen, sinun katsotaan hyväksyneen muutoksen. Edellä mainittua lukuun ottamatta hyväksyt, ettei sinulla ole minkäänlaista vastuuta tai vaatimuksia Albertia kohtaan edellä kuvattujen palvelun muutosten perusteella.

7. Hinta ja maksaminen

Nykyiset tilaustyypit ja hintatiedot löytyvät Albertin verkkosivustolta. Kaikki hinnat ilmoitetaan Ruotsin kruunuina, mukaan lukien voimassa oleva arvonlisävero. Maksu suoritetaan joko kuukausittain tai vuosittain.

Vuositilaukset uusitaan vuodeksi kerrallaan, ellei sitä peruta ennen meneillään olevan tilauskauden päättymistä. Muistutus tilauksen uusimisajankohdasta lähetetään yksi (1) kuukausi ennen tilauksen automaattista uusimista Albertin verkkosivuston "Omat sivut" -osion kautta. Jos tilausta ei peruta ennen tilauskauden päättymistä, tilaus uusitaan ja Albert veloitetaan seuraavalta vuodelta.

Kuukausitilauksissa tilausta jatketaan yhdellä kuukaudella kerrallaan.

Uudet käyttäjät suorittavat maksun heti tilauksen yhteydessä tai, jos käytät kokeilutarjousta, kokeilujakson lopussa, jos et ole aiemmin perunut tilaustasi. Kokeilujakson päättyminen ilmoitetaan vahvistussähköpostissa. Maksu voidaan suorittaa käytettävissä olevalla maksutavalla tai lahjakortilla. Tilausmaksu maksetaan 30 päivän välein, jos kyseessä on kuukausitilaus, tai vuosittain, jos kyseessä on vuositilaus. Tämä tarkoittaa sitä, että tilaus uusitaan automaattisesti, ja sinua veloitetaan edelleen, kunnes perut tilauksen. Jos olet maksanut lahjakortilla, tilaus jatkuu aiemmin valitulla maksutavalla, kun lahjakortin arvo on käytetty. Joissakin tapauksissa veloitusajankohta voi muuttua, esimerkiksi jos varoja ei ole käytettävissä veloitushetkellä. Voit päivittää maksutietosi käymällä verkkosivustollamme ja napsauttamalla "Jäsenyys ja tili" -linkkiä.

Jos maksua ei voida suorittaa maksukortin voimassaolon päättymisen, maksuun käytettävissä olevien varojen riittämättömyyden tai muun syyn vuoksi, etkä päivitä maksutietojasi tai peru tiliäsi/tilaustasi, Albert voi keskeyttää palvelun käytön, kunnes Albert on vastaanottanut maksun. Jos maksu epäonnistuu, Albertilla on oikeus yrittää veloittaa uudelleen, ja jos yritys ei onnistu, Albert voi irtisanoa tilauksesi.

8. Kokeilujakso ja kampanjat

Albert tarjoaa kokeilutarjouksia uusille käyttäjille. Kokeilutarjous voi koskea kuukausi- tai vuositilausta, ja voit valita haluamasi tilaustyypin. Aloittaaksesi kokeilutilauksen sinun on annettava maksutietosi. Kun annat maksutietosi kokeilutilausta tehdessäsi, hyväksyt, että sinulta veloitetaan palvelun käytön jatkamisesta aiheutuvat kustannukset kokeilujakson päätyttyä. Jotta sinulta ei veloitettaisi palvelun käytön jatkamisesta aiheutuvia kuluja, sinun on peruttava tilauksesi ennen kokeilutarjouksen päättymistä. Jos et peru tilaustasi ennen kokeilujakson päättymistä, Albert veloittaa sinua seuraavasta tilausjaksosta valitsemasi tilaustyypin perusteella.

Kokeilutarjousta voi käyttää vain, jos sinulla ei ole jo ollut tilausta tai jos et ole käyttänyt kokeilujaksoa tai vastaavaa tarjousta aiemmin. Tämä pätee, ellei tarjouksessa toisin mainita.

Albertin vuositilausten kokeilutarjouksista lähetetään muistutus Albertin verkkosivuston "Omat sivut" -osion kautta. Jos osto suoritetaan kolmannen osapuolen kautta (AppStore/Google PlayStore), saat tiedon tilauksestasi sovelluskaupastasi. Yli yhden (1) kuukauden pituisista kokeilutarjouksista lähetetään muistutus yhtä (1) kuukautta ennen. Yli yhden (1) kuukauden pituisista kokeilutarjouksista lähetetään muistutus viimeistään päivää ennen kokeilujakson päättymistä.

Jos haluat perua kokeilutarjouksen, kirjaudu sisään Omat sivut -osioon käyttäen kirjautumistietoja, jotka lähetettiin sähköpostitse tilin rekisteröinnin yhteydessä. Jos osto on suoritettu kolmannen osapuolen kautta (AppStore/Google PlayStore), siirry sovelluskaupassasi tiliasetuksiin. "Tilaukset"-välilehdeltä löydät tilauksesi ja perumismahdollisuuden. Voit myös ottaa yhteyttä osoitteeseen support@hejalbert.se saadaksesi apua kokeilutarjouksen perumisessa.

9. Alennuskoodit ja muut ennalta maksetut tarjoukset

Albert voi tarjota tai myydä tai sen puolesta voidaan tarjota tai myydä alennuskoodeja, lahjakortteja, ennalta maksettuja tarjouksia ja muita vastaavia tarjouksia, jotka mahdollistavat palvelun käytön.

10. Sopimuksen voimassaoloaika ja irtisanominen

Voit lopettaa tilauksesi milloin tahansa. Jos irtisanot tilauksesi ennen kuluvan kuukausi- tai vuosijakson päättymistä, tilauksesi perutaan vasta kuluvan jakson päättyessä. Kuukausijakso koostuu 30 päivästä ja vuosijakso 365 päivästä. Peruminen tapahtuu joko Albertin verkkosivuston tai Google Play/Apple Storen kautta. Peruminen on tehtävä siellä, mistä palvelu on ostettu, ja on sinun vastuullasi varmistaa, että tilaus päättyy asianmukaisesti. Korvausta ei makseta, jos perumista ei ole suoritettu oikein.

Sinun on peruttava tilauksesi ennen etukäteen maksetun kuukausi- tai vuosijakson päättymistä, mikä tarkoittaa, että peruminne on suoritettava viimeistään klo 23:59 tilauksen uusimista edeltävänä päivänä. Jos perumista ei suoriteta, tilaus uusitaan uudeksi kuukausi- tai vuosijaksoksi, josta sinulta veloitetaan voimassa oleva kuukausi- tai vuosimaksu.

11. Perumisoikeus, reklamaatiot ja hyvitykset.

Sinulla on oikeus perua ostoksesi neljäntoista (14) päivän kuluessa näiden yleisten käyttöehtojen hyväksymisestä (perumisaika) ja saada täysi hyvitys. Voit käyttää perumisoikeuttasi lähettämällä perumislomakkeen (ks. liite 1) tai ottamalla yhteyttä Albertin asiakaspalveluun. Katso yhteystiedot kohdasta 17 alla. Löydät lomakkeen perumisoikeuden käyttämistä varten myös Albertin verkkosivuilta. Jos palvelu on puutteellinen tai virheellinen, voit ottaa yhteyttä Albertin asiakaspalveluun ja tehdä reklamaation.

Kun käytät perumisoikeuttasi, sinulla ei ole enää pääsyä palveluun ja tilisi suljetaan automaattisesti. Hyvitykset suoritetaan yleensä 5-10 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet perumisilmoituksen.

Muussa tapauksessa hyvityksiä suoritetaan vain tapauksissa, joissa asiakkaat ovat kokeneet palvelun kanssa ongelmia, jotka eivät ole heidän hallinnassaan, ja käytön estyminen johtuu Albertin virheestä. Hyvityksiä ei suoriteta tapauksissa, joissa asiakas on unohtanut perua tilauksensa.

12. Palvelun käyttö ja käyttäjän vastuu

Kaikki Albertin palvelun kautta tarjoama sisältö on Albertin tai Albertin sisällöntuottajien omistuksessa, ja sitä suojaavat tekijänoikeudet tai muut immateriaalioikeudet. Luomalla käyttäjätilin ja maksamalla maksun saat ei-yksinomaisen, ei-siirrettävissä olevan, rajoitetun lisenssin palvelun sisältöön käytettäväksi näiden yleisten käyttöehtojen mukaisesti. Kaikki tekijänoikeudet ja muut immateriaalioikeudet, jotka palvelu kattaa ja jotka on asetettu käyttäjän saataville, ovat Albertin omaisuutta.

Käyttäjänä voit käyttää palvelua ja palvelun muuta sisältöä näiden yleisten käyttöehtojen mukaisesti tilausjakson aikana. Palvelu on tarkoitettu vain yksityiskäyttöön, eikä sitä saa käyttää mihinkään kaupalliseen tai julkiseen tarkoitukseen tai tavoitteeseen. Tilisi on henkilökohtainen, etkä saa jakaa sitä muiden kanssa, paitsi niiden profiilien kanssa, jotka olet lisännyt lisäprofiileina käyttäjätilillesi näiden yleisten käyttöehtojen ja voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Et saa käyttää palvelua näiden yleisten käyttöehtojen vastaisesti tai laittomiin tarkoituksiin. Et myöskään saa rohkaista ketään muuta käyttämään palvelua lain tai näiden yleisten käyttöehtojen vastaisesti. Albertin palvelun käyttäjänä olet vastuussa siitä, että arvostelusi/vinkkisi ovat sovellettavan lainsäädännön mukaisia, etkä käytä sanoja tai ilmaisuja, joita voidaan pitää syrjivinä, loukkaavina tai hyökkäävinä Albertiin liittyvillä foorumeilla. Jos Albert katsoo, että arvostelusi/vinkkisi koetaan syrjiviksi, loukkaaviksi tai hyökkääviksi, Albertilla on oikeus estää pääsysi kommentteihin ja myös lopettaa tilauksesi.

Jos epäilet tilisi luvatonta käyttöä, sinun on ilmoitettava siitä välittömästi Albertille ja vaihdettava salasanasi. Olet vastuussa kaikista vahingoista, joita aiheutuu siitä, että annat jonkun muun henkilön käyttää palvelua käyttäjätilisi kautta. Albertilla on oikeus perua tilauksesi välittömästi tai estää pääsy palveluun, jos Albertilla on syytä epäillä, että joku luvaton henkilö käyttää tiliäsi väärin.

13. Henkilötiedot

Palvelun tarjoamiseksi Albertin on käsiteltävä tarvittavia henkilötietoja, kuten nimesi, sähköpostiosoitteesi ja maksutietosi. Käsittelemme tietojasi aina EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen ("GDPR") ja sitä täydentävän lainsäädännön mukaisesti. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, tietosuojaselosteestamme, jonka löydät Albertin verkkosivustolta.

14. Suostumus suoramainontaan

Voimme käyttää tietojasi tuotteidemme tai palveluidemme markkinointiin. Markkinointi voi liittyä kokonaan tai osittain toisen konserniyhtiön tuotteisiin tai palveluihin. Tämä tarkoittaa, että saatat saada kohdennettua mainontaa antamiesi tietojen perusteella. Jos et halua vastaanottaa suoramarkkinointia, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen support@hejalbert.se ja pyytää, että suoramarkkinoinnin vastaanottaminen estetään (ns. suoramarkkinoinnin esto). Voit myös perua tilauksen suoraan sähköpostiviestissä.

15. Riita-asiat ja sovellettava laki

Jos Albertin ja sinun välille syntyy riita, osapuolten on ensin yritettävä ratkaista riita yhteisymmärryksessä. Jos osapuolet eivät pääse sopimukseen, riita ratkaistaan ruotsalaisessa tuomioistuimessa.

EU tarjoaa verkkosivuston, joka auttaa tyytymättömiä kuluttajia riitojen ratkaisemisessa. Löydät sen täältä: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Jos olet kuluttaja ja sinulla on palvelua koskevia huomautuksia tai valituksia, voit myös ottaa yhteyttä Ruotsin kuluttajariitalautakuntaan ("ARN"). Lisätietoja ARN:stä on osoitteessa www.arn.se. Voit myös ottaa yhteyttä ARN:ään alla olevilla yhteystiedoilla.

Allmänna Reklamationsnämnden

Postiosoite: Box 174, 101 23 Stockholm

Puhelin: 08-508 860 00

Sähköposti: arn@arn.se

16. Yhteydenotto

Palvelun tarjoaa Albert, ruotsalainen osakeyhtiö, rekisteröintinumero 559020-9093, rekisteröity osoite Polhemsplatsen 5, 411 03 Göteborg. Jos haluat ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, lähetä sähköpostia osoitteeseen support@hejalbert.se. Muut kysymykset voi lähettää osoitteeseen info@hejalbert.se tai osoitteeseen Albert AB Polhemsplatsen 5, 411 03 Göteborg.

Albert tarjoaa palvelua koskevaa tukea sähköpostitse ja pyrkii vastaamaan arkipäivisin neljänkymmenenkahdeksan (48) tunnin kuluessa, mutta ei ole mitään takeita siitä, että saat vastauksen tässä ajassa.